torsdag 10 mars 2016

Min paus: Mediyoga

Figuren "Courage".
Jag hittade henne nyligen i en butik,
just när jag behövde mod och inspiration.

Det finns vanliga dagar och så finns det märkliga dagar. Det här var en märklig dag som gärna får försvinna i glömska bortsett från en sak som ägde rum mellan 17 och 18. Jag går på medicinsk yoga sen i höstas och idag fick jag släpa mig dit. Jag hade dock vissa förhoppningar eftersom jag bytt grupp och idag skulle testa den nya ledaren för första gången. Det är en person som etablerat medicinsk yoga och Mediyogainstitutet i Sverige. Han var bra och jag var nöjd med att jag fick min paus från allt brus inklusive ett ryggträningspass. Det är så praktiskt att träningslokalen ligger tio minuters gångväg från min lya. Utmaningen nu är att få in de här stillsamma övningarna i vardagen!

#blogg100
"loggbok42
#dag10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar